Personalisatie in Marketing

By 03/12/2015 March 19th, 2015 Niet gecategoriseerd

Met een focus op gepersonaliseerde marketing vergroot je de kans op klantenbinding

  • Eenmaal loyaal aan een merk verwachten klanten erkenning. Dan voelen ze zich namelijk gewaardeerd wat weer een positief effect heeft op het verhogen van de cijfers.
  • De doelgroep zal minder snel van merk veranderen wanneer ze merken dat de huidige  leverancier aan hun verwachting voldoet.
  • We worden constant gebombardeerd met reclame dus is het belangrijk dat de boodschap uniek is.

Z-CARD® biedt verschillende oplossingen en diensten specifiek ontworpen om jou te helpen je campagnedoelen te bereiken. Door het combineren van print, digitaal en mobiel creëert Z-CARD® succesvolle marketingcampagnes.

De covers en het binnenwerk van al onze producten kunnen worden gepersonaliseerd en/of op maat gemaakt worden.

Neem contact met ons op om uit te vinden hoe wij jou kunnen helpen met je marketingcampagne voor 2015 of als je samples wil ontvangen.