De strijd om de beste zomercampagne.

  • 0
  • 05/24/2016

De zomer is in zicht en ook dit jaar is er weer een strijd losgebarsten om de beste zomerse marketingcampagne.

De twee merken die traditioneel het hardst vechten in een heuse ‘’frisdrank oorlog’’ zijn Coca-Cola en Pepsi. Beide merken lanceren deze zomer interactieve campagnes op verpakkingen om de aandacht te krijgen van de ‘millenials’ die de laatste jaren steeds minder van hun producten consumeren.

Coca-Cola zet songteksten van meer dan 70 popnummers op verpakkingen met de campagne ‘’Share a Coke and a Song’’. Ondertussen, in de blauwe hoek, haakt Pepsi in op de populariteit van emoji. Zij printen meer dan 70 internationale en lokaal unieke emoji op blikjes en flessen over de hele wereld met het achterliggende idee ‘say it with a Pepsi’.

Of je nou binnen het Coca-Cola of Pepsi kamp valt, of geen van beide, het constante streven om je te differentiëren van concurrenten en je merk top of mind te krijgen is een eigenschap die alle marketeers delen.

Eén manier om je boodschap te laten opvallen en in handen van je doelgroep te krijgen is met een Z-CARD. Nu ook beschikbaar met een unieke 3D vernis afwerking op de covers. Onze producten zijn bekend om de tactische kwaliteiten en omdat de ontvanger de boodschapper (Z-CARD) bewaard. De afwerking met een 3D vernis geeft een extra dimensie aan het geheel waarmee je marketing tools creëert die voor impact zorgen! Dus of je deze zomer nou een songtekst of emoji op je verpakking plaatst, nu is het ook mogelijk om deze met een 3D vernis op je begeleidende Z-CARD campagne te zetten voor extra beleving.

Neem contact met ons op voor meer informatie of om samples aan te vragen.

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over onze producten. Neem contact op